June 26, 2009

KEMBALI MENCATAT

selama 3 ari..sungguh menyeronokkan..almaklumla..aku teraser da dibiaserkan plak tok mengahdiri benda2 camnie..saya puji sumer sikap ramah -tamasalam jUmaat tok semua..mudahan2 ari ni ari pembawa rezeki n diberkati oleh Allah hendaknyer...agak lamer saya tak catatkan aktiviti harian aku sepanjang aku berpraktikum ne..anyway aku br sajer balik dr johor bharu kerna menghadiri bengkel penyediaan tenderh dalam unit n PPh neh..baik2 sumernyer...time berLepas
GUmbira buakn aku pagi2..huhu..actually ntah ler..aku ader ckit kelainan pada diri aku yg aku alami..sebab aper?? urm..tu biarlah menjadi rahsia aku....


mAsa sarapAn yG memang KAki makan
berposIng jgn LUperkan...
aktiviti SepanjanG beNGkeL
MAsa-masA bekerJA
urm...itulah aktiviti yg aku lakukan sepanjang minggu inie. kepenatan memang ader,sumer perasan ader..smpai balik dr jb aku dilanda demam.. huhu..selsema... --------------BUKAn MUdaH mengecaP kejaYAaN tanPA UsahA --------

3 comments:

ninie said...

wah seronok ye berbengkel... makan pon misti lah sodap....takde gambo makanan keeeee....

isyqacombat said...

alah kak ninie..makanan bnyak meh..
sangat bnayk..sampai tak larat nak mkan..ahhahha
k t kiter tunjukkan r e

zAp_c0baiN said...

aaah....


budak bp gk....


tp study kt UM....


org kg r....

hehehehe....