June 01, 2009

1st day PRAKTIKAL

Hari ini hari pertama aku menjalani PRAKTIKUM . Buku laporan praktikum yang tercetak Universiti Utara Malaysia terletak kemas di tempat duduk disisi aku neh. “Buku PRAKTIKUM tu ibarat nyawa PRAKTIKUM kamu”, pesanan yang tak aku lupekan...
PELIK TP BENAR..iniLAh Aku (CIK COMBAT bertudung?)
“Aah! Dah pukul 7.30A.M? mati aku hari ni,” Kebimbangan menerobos lubuk hatiaku pagi tadik. Berbagai-bagai persoalan bermain difikirannya. “Bagaimana kalau aku terlewat hari ini? , aper yang perlu aku buat neh??? aku kelambatan kelewetan di pagik2 butak neh... sebab aper?? huhu.. ni sebab tudung lah.. huhu... takper2 nanti aku citer mengapa aku kelewatan yang tahap mereng.. pertama2 tadik pagi aku da kemalangan kecik..huhu.. langgar anak kuceng saper ntah.. argh..aku dah kelewatan camner ler kuceng tu leh terlintas nak lari tetiber jer depan keter aku neh.. so opss!!~~ kelanggaran berlaku.. mintak maaf tuan punyer kuceng dan  ALLAH.. aku tidak sengaja.. sesampai depan pintu masuk UTHM..tetiber cam gugup jer... hahhhah tapi Xper.. aku selawat bebanyak .. takdak paper.. so aku teros mendaftarkan diri aku eh.. huhu ...........bahagia seketika.. ader briefing sikit....naseb bek ader salwa (sesamer praktikum kat UTHM gak)...
 
me n salwa 

huhu.. first day..huhu.. mcm2 hal da berlaku ari nie.. wat about too say ari ni aku gumbira jer.. tak ler stress lagik neh.... sebab orang kat sini leh katerkan mengalu-alukan kedatangan aku kat sini. aku diberi pilihan sama ada tok ditempatkan di bahagian pentadbiran ataupun bahagia perancangan dan pembangunan.. tp mengikut perbincagan tadik bersama2 dengan en farid dan en amin... aku lebih sesuai ditempatkan di perancangan dan pembangunan.. tp memandangkan pegawai yg menguruskan aku tiada kerna ader kursus di UUM aku diletakkan di bahgain pentadbiran sementara... kire AKU DATANG dia PERGI... =) kat sini aper aku buat??? g pon majikan aku akan dtg opis 3 ari lagik..br aku bz..nih aku buat kerja2 yang perlu jer... urm...mood okies.. cumer aku belom ader kerja lagik... sekian cerita aku yang aku leh kongsi=kongsikan pd ari neh... ........................

Ditulis oleh,
-Nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya, akal mengatakan wanita cantik atas dasar ilmu dan kepandaiannya, dan hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya- (COMEL X CIK COMBAT EBRTUDUNG?)

No comments: