February 11, 2009

Ape Yg Perlu Dibuat Dgn Hadiah Dari Ex


erm.. kadang2 bile ader adiah dari ex ni.. buat kiter terpike pasal die.. padahal dah putus.. bg aku.. kalo teringat memori2 lalu.. jadi sedih.. so aku pun x tau nk wat ape ngan adiah dari ex? korang lupuskan ke? simpan ke? any idea?

""im such a humble person.. i dunno how to improve my self esteem.. help anyone?""
Ditulis oleh,

3 comments:

Adam said...

simpan jer..anggap mcm kawan...

laranti said...

masih aku simpan sampai sekaranghadiah hadiah dari ex boyfreind, sudah lebih dari lima tahun. Awalnya aku simpan di tempat yang tak nampak, tapi sekarang hadiah itu jadi kenangan indah, percaya deh.

Aisyah AR said...

kalau masih boleh tahan, simpan buat pekasam...
selagi boleh pakai...x baik membazir...
tp kalu x tahan, asal tgk jer igt ex...
baik buangkan jer...
abis cter...
mcm x leh beli yang lebih baik dr tue kan...
hmmmm....