April 15, 2009

GRAND DiNNER-Bachelor Development Management 2006-2009

action -action di Grand-dinner 

TERIMA KASIH buat lecture lecture aku di UUM....hehe..cumer tinggal baper ari jer lagi aku akan meninggalkan UUM nie.. cam rase baru semalam jer aku datang.. dan skunk ni da nak pergi nie.. huhu.. macam-macam kisah.. huhu..
BUdak-Budak BAjeT chANtek 

but anyway dinner mlm tu sgt besh..walhal pada asalnyer aku malas tok pegi..tp disebabkan oleh sokongan rakan-rakan aku pi jer.. ahahha
AKu YAng Tak XHot mLM TUe.. 

 
AndAi tAk dApAt jAdi BulaN pEnERanG MaLaM,cuKupLah dApaT jAdi kUnAnG-kuNAnG pEnyERi MaLaM...

Ditulis oleh,

8 comments:

aizul said...

kamu jadi awek saya buleh!~

kamu sgt cun!

saya terkeliur..haha

Liliyuli said...

kunang-kunang best pe dari lipan..hahaha!

isyqacombat said...

jadik awek???
hahhah
buleh2 ja..
mau ker??
cam tak caeyr neh~~

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kamu cantek :)

isyqacombat said...

thanx too intan..
hehhe

CONNA said...

indah

isyqacombat said...

saper indah??

CONNA said...

emm awk lar yg indah ;-D