January 04, 2012

Assalamualaikum K.A.W.A.N!


Bismillahirrahmanirrahim.

WOW!  first word yang boleh aku ungkapan...lebih berkurun (memang lebih pon) aku tidak hapdate belog aku ini... Tetibe tahun ini aku rase pelik bin ajaib. tibe-tibe je aku nak hapdate belog ini. CC (Cik Combat) tahu CC dah lama tak update blog CC ini. CC macam hilang rasa untuk sambung blog ini sebenarnya. Padahal menulis ini bagi CC ialah perasaan demi perasaan dan selalunya aku akan melayang dibawa perasaan ini ke satu dearah yang aku saja yang tahu.
Owh yer?..sebelum tu aku nak umumkan dekat korang sesuatu...jeng..jeng...title aku bukan lagik CIK tapi sudah bertukar PUAN... tp kalo korang sume nak panggil aku CIK pon amatlah digalakkan..hahahhaha (ketawe jahat). dan jugak aku sudah mempunyai sorang baby comel..aku gelarkan dia RR.

"RR"
wah..hebatkan CC..lame sgt menyepi tetibe STATUS berubah..tup tup dah ader baby... ehehhe..sesungguhnye banyak kisah duka, gumbira, sedih, cerita bahgia yang aku lalui..terlalu banyak sampai aku pon Xde mase nak hapdate. Walaupon aku jarang hapdate belog..tp aku suke bace belog-belog kornag sume..sekarang ni aku tengok blogger tumbuh dengan jayenyer..mcm cendawan tumbuh..dan yang best sumenye lagik advance dengan design belog masing. Xkisahlah mcm mana pon asal korang semua bahgia. Insya-Allah mulai tahun ini "aku berazam hapdate belog sedaye mungkin"...wah~ erk..(tersenarai dlm kategori azam ke?)...
dan CIK COMBAT nak gtau kes hilang di belog  bukan merajuk..bukan juga bawa diri tapi sibuk dengan kehidupan peribadi. Alah kalau korang FRIENDS CIK COMBAT (CC) di Facebook CC sentiase aktif disane... CC ni dh macam biskut cipsmore ek? Sekejab ada sekejab tak ada hehehe... Senyap bukan bermakna dah menghilang ye.....cume menyepi dari belog..bley x kalau ckp kunon2 nak kumpol idea untuk hapdate belog?...hauhauhua (senyum?)...Xkisahlah nak beri aper2 alasan..yang pasti CIK COMBAT sudah mule berbelog..
p/s : belog masih dlm proses pengemaskinian..
aku sedang berubah.. bio sedikit, asalkan berterusan! ~-; close ur eyes, start to think what u hv done today !
Too all the haters, the lovers, the non believers, the believers - Thank you for reading. 
Ditulis oleh,

No comments: