January 26, 2010

TITIK SINAR MEMBERIKAN SENYUMAN SEKETIKA

jika aku mampu mengubah waktu dahulu takkan aku lalui ini semua. sakit... penat dan meletihkan 
dan 

jika aku mampu mengubah takdir diri akan kupenuhi dengan warna ceria hidup ini takkan ada yang menangis lagi jika aku mampu mengawal waktu segala cerita duka kan kusingkir jauh dari hidup agar lebih bermakna, jika aku mampu takkan kubiar setitispun air mataku jatuh kerna ibu dan ayahku ..akanKu terus pastikan kebahagianan dan kegembiraan terukir di wajahku selama-lamnya.. namun aku insan biasa redah dengan takdir NYa aku tak mampu mengubah waktu aku tak mampu aku sekadar insan biasa yang mencuba untuk menjadi luar biasa. 

Ya Allah, Ya Allah, YA Allah, Ya Allah... .Segala Puji Bagi Mu Ya Allah,Yang Pertama tanpa ada yang meng'awal'nya,Yang Terakhir tanpa ada yang mengakhiri,Yang tak terlihat oleh pandangan orang yang memandang,Yang tak tergambarkan oleh bayangan orang yang membayangkan,

TERIMA KASIH MEMBERI AKU KELUAR SEKETIKA DARI KESENGSARAAN INI SEKETIKA.MEMBERIKAN AKU SENYUMAN DAN KEGEMBIRAAN SEKETIKA. 
mungkin tindakan ini tidak benar dan tidak wajar bgku..namun thanx kerna memberikan aku sinar tuk mengukir keceriaan seketika.

___________________________________________________________.......



Ditulis oleh,
if u really want to go from my life..please,dont said anything to me... juz go... but i want u know its hard 4 me... i can't accept it... but i have to let u go if it what u want... i juz want u happy with ur life... but, remember!i lurve u n i will wait for u,friend...

No comments: