January 19, 2009

BiLA KITA SAYANG ORANG TUU..

Kehadapan Orang yang buat Cik Combat huru-hara:

Biler kiter syg org tu : Kita tnggu dia lame pn x per 
Tp biler dia tnggu kiter dia mrh2 
Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu 

Biler kiter syg org tu  : Kita x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bosan
Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter? 
Ati kate x pe dia busy kott 

Biler kiter syg org tu : Kita gaduh ngan dia, kita dim je
Tp dia heboh 1 dnia Ati kate x pe, dia tension tuu...
Biler kiter syg org tu : Kita kol nak ckp ngan di,  
Tp dia bg phone kat org lenn 
Biler jd cm2, x pe Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak 

Biler kiter syg org tu :  Kita bercerita dgn dia, citer ngan tunggul lg baik 
Tp biler dia bercerita ngan kita Kita dgr, sepatah2 kite ingt Ati kata x pe syg katakn… 

Biler kiter syg org tu 
Kita n dia lpr  : Tp kita bg sume roti kita kat dia 
Ati kata, ala jagalah ati dia, sian dia…. 

Biler kiter syg org tu : Kita sanggup bg dia rest biler dia letih
Tp biler kita letih, dia suroh jugak kiter lyn dia bila dia b0san Adil ker?
Ati kata, ala bukan selalu pun.. 

Biler kiter syg org tu : Kita jadi cam org giler dngr dia sakit, 
Tp biler kita sakit, Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam 

Biler kiter syg org tu : Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp ngaban 
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..

Biler kiter syg org tu : Kita syg nk tinggalkan dia slama2nya 
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer, jgn nk mngrt 
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de, msti dia hepi 

Biler kiter syg org tu : Kita x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia ? 

Biler kiter syg org tu : Kita sanggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia 

Dan……………… 
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya : Dia dtg ziarah pusara kiterr
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter 
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia 
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn 
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter 
Dia mintak maaf sebab pernah Xhiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah  Xdgr luahan ati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia 
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter 
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr 
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri 
Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter 

Biler kiter syg org tu : Kiter buat semuanya kan?
Tp dia x prnh fhm kn? 
Dan……………… Biler kiter tngglkn dia  : Dia dtg pd kiter and kata Sorry…. 
Sorry selepas lukakan ati kiter? 
Biler kiter syg org tu :  Kiter kata x pe lah Aku dh tngglkn dunia : Moga dia bhgia tnpa kiter.. 

Dan hati kiter kata Xpe lah apapun yg dia bt Kiter ttp syg org tu…..


p/s : Kita tau siapa KITA

Dan kiter adalah,

3 comments:

Aisyah AR said...

turutkan hati
jiwa hancur
merana
bahagiakah?
hanya diri
mampu menilainya...

Aieyn said...

awk..kite mntk izin repost entry ni dlm blog kite erk.. halal erk.. huhu

isyqacombat said...

cik Aieyn sile credit dekat saye dulu ya be4 post..hehehhe...so HALAL