January 23, 2009

DIARI CIK COMBAT UNTUK AWAK


Kepada Awak yang Cik Combat suka,

awak... bila kite ingat kat awak, kite senyum sorang-sorang, bila kite ingat kat awak, kite nangis sorang-sorang, kekadang terasa mcm kite ni org gile..
awak... awak jauh dari kite, kite jauh dari awak, tapi pada kite, 
awak dekat sangat kat hati, sentiasa dalam hati...
awak... awak tau kite suke awak, tapi kite tak tau awak suke kite ke tak... betul awak... kite tak tau.. kenape awak tak pernah nak cakap awak suke ke tak kat kite? kalau la kite bole nengok ape yang tersirat kat hati awak... baru kite tenang...
awak... bila kite nangis, awak redakan nangis kite
bila kite citer masalah kite : awak jadi kauselor terunggul dalam dunia, awak nasihat kite,awak bagi semangat kat kite,
awak......
awak... . kite jatuh cinta lagi kat awak.. 
awak... kite suka bercakap dgn awak : kite harap awak pun suka bercakap dgn kite
kite suka dengar suara awak : kite harap awak pun suka dengar suara kite
kite suka kalau awak gelak : kite harap awak suka jugak kalau kite gelak
kite suka nengok muka awak (walaupun dpt nengok gambar jer..) : kite harap awak pun selalu2 nengok gambar kite...
awak... boleh tak kite nak tunggu awak sampai bile-bile ? 
sebab kan awak...
kite memang dah fully fall in love dengan awak sejak dulu lagi... awaklah di hati...

p/s : Saya tau awak tahu siapa AWAK itu...

Dari saya kepada AWAK,

3 comments:

CONNA said...

heheheheh...
sy suka awak :-D
sy suka post awk yg nie ;-D
maknanya... sy suka awak.. hehehhe

Chairiel said...

sape la yg awk suka tu yerk???
mhiburkan..hahahaha..
if i be a whom that u like..
swear to god..
after i read this msg...
i will melting...hahah

Anonymous said...

do u,
honestly..
hve a spcial BF?



-xAm-