November 30, 2012

Instagram dan hashtag #

Tara.... wah!! sejak semenjak nie.. semuanya instagram..
Pongpangpongpang la ni manusia dok kalut dengan instagram.. Korang semua ada instagram? Kalo ada, marilah follow kiter... ahak (poyos). Cik Combat ni mmg suke bab2 cap picture... kalau boleh semua benda nak update.. tp sejak2 ade instagram ni J.A.K.U.N jugaklah...gile xjakun r... (sape rase jakun angkat tangan)... hehehhe...

Instagram ni dia asaskan oleh Kevin Systrom & Michel Krieger yg merupakan jurutera perisian yg meminati fotografi. And U.. para pengguna Apple & android memang tipulah kalo xde akaun instagram kan..ngehngehnge...

Kalau rajin sgt update pic kat Fb nanti org kate setiap saat nak uplaod... kalau boleh setiap perkara nak bagitau kat fb ..hahhaha...sekadar nak mengharapkan LIKE ?...kehkehkeh.... tapi bagi aku senang je
if you really are wht you say you are, then do something..
make things right..
otherwise, shut the hell up and grow up
dan Instagram satu application bagi korang kongsikan kekretifan korang dengan gambar-gambar yang korang ambik... Aku rase sangat bagus sebab bagi orang mcm aku ni suke ambik gambar mahupun diambik gambar... rase mcm hilang stress pon ade... Bak kate Yuna "Setiap Gambar Ade Lagu"... SHARING IS CARING.... dan  bile kat instagram berape banyak korang nak upload xdak sape nak marah2 pon...

Picture --- Your purpose is to make your audience see what you saw, hear what you heard, feel what you felt. Relevant detail, couched in concrete, colorful language, is the best way to recreate the incident as it happened and to picture it for the audience.

 Ha..... betul x? Eksperisikan diri masing-masing....follow aku okey "ISYQACOMBAT"

TAKE NOTE AGAIN : Wahai para blogger & para pengikut yang dah lame follow aku kat belog huduh ni... yg ado akaun instagram tuh, jemput2 la follow aku ekk... err itupun kalo korang sudi laa yeww.. maaflah ye sy skrg ni mmg suakr utk berblogging....