October 17, 2008

SECALIT NOSTAGILA

"Hidup Nie Jangan Terlalu mengikut perasaan, Kelak Diri Sendiri Yg rugi"
 
Sehingga kini aku ingat pesan Dia tu, 
Namun, bukan senang nak halang keinginan perasaan yang membuak-buak di dalam jiwa. K.H.A.Y.A.L.A.N ??
Impian? atau sememangnya ia satu kenyataan BAHW A AKU TERLALU MUDAH MENGIKUT KATA HATI
PERTEMUAN YG MERUBAH SEGALANYA
Di bulan Ramadhan itulah, aku sedar perasaanku terhadap Dia begitu sukar untuk diterangkan.
Terlalu abstrak , terlalu senget untuk aku jelaskan
Aku Serius, Aku benar2 .....Aku bingung?? Aku kaget..Aku kaget..
Aku serius,
ADAKAH INI HANYALAH MIMPI
AdakAh benar aku beNAr2 mahu pertemuan yang bermula itu ...Dan ianya akan kekal untuk selama2nya...
TAPI....
PESAN ITU.......

“Jgn berjalan di depan saya kerana sy tidak akan mengikut, Jgn berjalan di belakang sy kerana sy tidak akan meminpin, Jalanlah disisi saya supaya kita dapat lalui bersama…”

NAMUN TIBA_TIBA;
~Aku ingin berhenti~ dari mencuri perhatian mu memikirkan & mengingati mu...
~kenapa aku ingin berhenti?~ kerna aku sudah penat..penat kehabisan tenaga, bermain teka-teki~tp aku bersyukur kerana mu aku kenal~ Erti sebuah penantian erti kerinduan dan kesakitan nilai sebuah kEsaBAran maksud KehidupAn YAng terlalU bukaN menjadI milik yg hakiki ...CINTA yang semestinya bukan dimiliki....BUKAN...
~cuma pesan ku ~ Kita sam-sama mengerti..kita bukanlah yg terbaik untuk meneruskan...jika diterusakan .... aku bukan yg terbaik utk mu..carilah yg lebih baik dari ku jadilah berani menghadapi cintamu supaya kau tak menyesal di kemudian hari lupakan perkara ...yg telah lama pergi binalah keyakinan dan kepercayaan untuk teruskan percaturan yang selama-lamayan Xpasti....
MAAFKAN AKU KERNA PERGI ....biarkan cerita-cerita yang lalu itu, cerita engkau & aku..

Simbolik nostagila ramadhan,

No comments: